sobota, 14 lutego 2015

Dzień Miłości + wyniki ankiety! /14.02.15/

Hej, Kochani!

Dziś walentynki, spędzam je wraz z miłością mojego życia oglądając filmiki na youtub'ie oraz jedząc śmietankowe lody. Chłopak, z którym spędzam ten piękny dzień, to całkiem wysoki blondyn, niesamowicie przystojny i czarujący, jest prawie w moim wieku, ma na koncie sporo afer (typowy buntownik). Zaciągnął mnie do łóżka i nawet nie wiecie do czego się posuwał (przypuszczam, że wkradł się wczoraj na premierę Greya).

No, ale na początku wypadałoby powiedzieć Wam:



Ogólnie, to poprzedni tydzień minął nam dość nijako, ja ciągle się uczyłam, ale że byłam w domu to wychodziłam z Harry'm na spacery. Dziękuję Wam za te setki 'powodzeń', które mi napisaliście, myślę, że pomogło, pomimo że konkurs był dość trudny, ale poszedł mi dobrze, mam nadzieję, że będę miała te 80% i przejdę do finału. Nigdy w życiu na nic się tyle nie uczyłam, jeśli nie uzyskam tych 'procentów' to znaczy, że nie ma na świecie już absolutnie żadnej sprawiedliwości :P. 
      U nas na wiosce jest straszne błoto, więc prawie każde wyjście = godzinne mycie i szorowanie. Jest to naprawdę mega uciążliwe, jutro zapewne jedziemy gdzieś do lasu czy nad morze porządnie wybiegać Harry'ego. 



ANKIETA

Nie wiedziałam, czy dzielić się z Wami wynikami ankiety, ale pomyślałam, że może chcielibyście zobaczyć, jak wyglądają Wasze odpowiedzi na tle innych. 

Teraz dodałabym jeszcze fanpage'a, choć nie sądzę, że wiele osób zainteresowało się bezpośrednio a fp. 



Nawet nie wiecie, jak uwielbiam powyższy wykres! Jej, nie przypuszczałam, ze ktoś w ogóle zaznaczy 10, a tu proszę! Dziękuję <3 


Częstotliwość postów widzę, że jest w miarę okay, tak jak długość, niestety wszystkim nie potrafię dogodzić. 

Postaram się dodawać więcej fotek, nie zawsze mam coś do wstawiania :P 

O pytaniach odpowiem ogólnie, nie będę wstawiać screenów, bo post byłby kilometrowy. Najbardziej na blogu podobają Wam się mój styl pisania, prawie każdy o tym wspomniał, piszecie, że jest lekki i przyjemny, lubicie moje zdjęcia, Harry'ego i ... moje włosy, jejku :'). Chętnie czytacie o naszych wycieczkach i przygodach, o wypadach nad morze i do lasu. Podoba Wam się moje zamiłowanie do tego biszkoptowego Sierściucha :)

Na blogu brakuje Wam DIY, konkursów i recenzji. Postaram się wkrótce zrobić jakieś DIY, konkurs (zapowiedź pod koniec postu) i mam parę pomysłów na recenzję, ale najszybciej jakaś ukaże się dopiero za miesiąc. 

Do czytania bloga skłania Was przede wszystkim ciekawość, interesuje Was, co nam się takiego przydarzyło, lubicie notki, które są zazwyczaj treściwe i pełne w zdjęcia. Kochacie psy, labradory i zwierzęta, dlatego tu wpadacie. Wielu osobom po prostu wszystko się podoba, lubicie czytać posty, bo są szczere, nie wyidealizowane, śmieszne, zwariowane - łączące cechy mnie i Harę :). Ktoś z Was napisał, że czytając notki czuje się jak lecący ptak, ktoś, ze moje teksty są wspaniałe i ujmujące, i że nasze blogowe teksty są jedne z najlepszych spośród tych o psiej tematyce, prawie się poryczałam, kiedy to wszystko czytałam :'). Dla takich czytelników można pisać do końca życia. Pewna osoba wspomniała, że zakochała się w Harry'm - niestety muszę ją rozczarować, Har jest zajęty dożywotnio moją miłością. 

Bardzo dziękuję Wam za te odpowiedzi!

*****







Widzicie morsy ??



Następny post będzie konkursem, nie jest fotograficzny, bo takich pełno, a chciałam, żeby każdy miał szansę się wykazać, nie tylko Ci umiejący robić ładne foty i mający dobry aparat. Będzie trzeba odpowiedzieć na pewne pytanie - tylko tyle, a nagrody będą fajne, ja przynajmniej bym się ucieszyła.

To do napisania!
Maria&Harry

23 komentarze:

  1. Post super, zdjęcia świetne. Nie ma się co dziwić ,że takie wyniki ankiety, twój blog jest lepszy niż wybitny (mam trzech ulubieńców z wami na czele) :-) czekam na konkurs :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie poszła ta ankieta. Teraz sama już nie wiem czy ją wypełniałam, czy nie bo pratktycznie na co drugim blogu się ona odbywa.
    Zdjęcia śliczne, jak ja bym chciała mieszkać ta blisko morza... ach te marzenia. Mam nadzieję, że będziesz miała ponad 80% w tym konkursie :).

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że dobrze Ci poszło na konkursie i będziesz w finale, na pewno tak będzie :D.
    Kurczę w tej ankiecie większość takie świetne rzeczy popisała że mi aż wstyd, że się aż tak nie wysilałam ;-;
    Jestem ciekawa konkursu blogowego i wyników Twojego konkursu :)
    /psie-oczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To trzymam kciuki żebyś dostała się do kolejnego etapu! :D
    Świetnie, że tak często jesteście na plaży :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam nie obchodzę walentynek, głupota szczególnie, że chłopacy to świnie ;P.
    Wypełniłam Twoją ankietę - to na pewno, ale nie do końca pamiętam, co w niej napisałam. W każdym razie gratuluję, że poszła ona tak dobrze!
    Zdjęcia jak zawsze są śliczne, cudowne i boskie! Czekam na konkurs :).

    Pozdrawiamy E&D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych walentynek! :D Ja też święta spędzam z ,,niewysokim blondynem''. Hahaaha, oczywiście mówię o Max'iu. Gratuluje że ankieta poszła dobrze. :)

    Pozdrawiamy!
    W&M

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że ankieta tak dobrze poszła. Zazdroszczę, że mieszkasz tak blisko morza :( Zdjęcia są cudowne <3

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super że tak ankieta poszła ! ;) No i trzymam kciuki żebyś dostała się do kolejnego etapu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Super sprawa z tą ankieta! I gratuluję ze poszła wam tak dobrze! :) u nas tez będzie niedługo konkurs ;-) i fajnie ze ten konkurs będzie taki sprawiedliwy i jazdy będzie mieć szansę :)
    Śliczne fotki! ♥

    Pozdrawiamy
    Laura&Shira

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie dziwią mnie wyniki ankiety, kocham twój blog jest to jeden z najlepszych blogów o psach jeśli nnie najlepszy :)

    Pozdrawiamy W&P
    beagle-pikus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post, no i sam początek mnie rozbawił :D
    A wyniki ankiety sa jakie są to chyba normalne, bo blog jest świetny! :))
    No i nie możemy się doczekać na konkurs, coś czuję że będzie inny (ba! lepszy)
    niż te fotograficzne :D

    Pozdrawiamy Wiktoria&Fado
    Zapraszamy do nas: http://fado-labrador-retriever-biszkoptowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post, początek jego jest najlepszy! :D
    Fajnie, ze Wam tak dobrze poszły wyniki z ankiety, cóż się dziwić - super blog, dobre wyniki :)
    Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiamy!
    http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Na początku posta chodziło Ci o Harre'go- prawda ?? xd
    Super, że tak dobrze poszła ankieta ^^
    Super zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że wyniki ankiety zacne. :)
    Śliczne zdjęcia! :) Blog wspaniały, tylko zazdrościć! :D
    I zazdroszczę tego morza... *-*

    Pozdrawiamy,
    Monia i Roxi,
    http://suczkaroxi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Hah, zabawnie, ja z koleżankami hucznie świętowałyśmy Anty-walentynki, i było super;) Pian został przeze mnie poszkodowany niestety w to święto, ale nadrobimy zaległości kiedy indziej!
    Głupio mi trochę, ale jakoś kompletnie nie znalazłam czasu na ankietę o Twoim blogu. Muszę jednak przyznać, że jest bardzo fajny i również lubię Twój styl pisania... No i włosy, rzecz jasna:P Zresztą chyba wyraziłam swoje zdanie w mojej recenzji Twego bloga, którą Tobie wysłałam. Sama wiem, jak bardzo to motywuje, że ludzie piszą takie miłe rzeczy, więc jeszcze raz sorry, że nie wzięłam udziału w ankietowaniu. Mam nadzieję, że moje zdanie o Twoim blogu jest jasne:)
    Morsy... Brrrrrr!
    Świetnie, że chcesz zrobić konkurs! Na pewno wezmę udział, i cieszę się, że nie będzie fotograficzny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja w tym roku Walentyki spędziłam sama. :D Za to na drugi dzień świętowałam dzień singla! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Korei obchodzi się Black Day, czyli dzień osób, które nie dostają prezentów na walentynki i White Day (dzień, w którym dziewczyny dostają prezenty od chłopaków). Jest to 14 kwietnia (no bo 14 luty to walentynki, a 14 marca - White Day) i je się wtedy jakąś tradycyjną potrawę, której nazwy nie pamiętam, opowiadając znajomym o tym, jakie nasze życie osobiste jest marne, bo nie mamy drugiej połówki.

      Usuń
    2. Jej, co za wiedza! :))

      Usuń
  17. U mnie też każdy spacer kończy się pół godzinnym myciem, a następne pół to szorowanie prysznica :/ Widzę, że ankieta super poszła :D Czekam na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  18. Luna też ze spacerów przychodzi cała brudna :/ Nie ma co się dziwić, że ankieta tak dobrze poszła, bo blog genialny! :)
    Pozdrawiamy
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń
  19. Dawno mnie tu nie było, ale fajny szablon :)
    Harry się zmienił :)

    Pozdrawiamy, Marta i Nutka

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam na moją stronę na fecebooku:
    https://m.facebook.com/profile.php?id=935812816453159&ref=bookmark
    I bloga mojej młodszej kuzynki. Doniero zaczyna, więc może zmotywujecie ją chociaż jednym wejściem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne. A tu link: http://majkimojezycie.blogspot.com/?m=1
    Pozdrawiamy
    http://wesolepupile.blogspot.com/?m=

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Ogromnie mi zależy, by blog Was interesował i żebyście chętnie go odwiedzali :)