piątek, 27 lutego 2015

(nie)aktywnie. /27.02.15/

Hej!

Nawet nie wiecie, jak mi miło, że konkurs tak Wam się spodobał. Bardzo, bardzo się z tego cieszę. Byliście zaskoczeni brakiem warunków, ja też :D. Mogłam przecież napisać, że trzeba zaobserwować bloga albo lajknąć stronkę na facebook'u, jednak wiem, że czytelnicy, którzy wezmą udział na pewno już to dawno zrobili. No więc macie jeszcze 9 dni :)


Od poniedziałku jestem chora, nie byłam w szkole od tygodnia. Większość czasu spędzam w łóżku, a Harry'emu się to całkiem podoba. Otóż on wierzy, że jego gorące lizy są chorobobójcze i że dzięki nim wyzdrowieję. Jak tylko widzę, że włazi do pokoju to cała się zakrywam kołdrą, a on skacze po mnie i podkopuje się, zrobił nawet dziurę w prześcieradle. 


Skoro jestem chora, to organizuję Harry'emu spacery z innymi członkami rodziny. Każdy, kto odważy się wyjść z domu, zabiera ze sobą psa. Moja mama ostatnio stwierdziła, że Harry zaczął się normalnie zachowywać. CUD czy PODSTĘP? Twierdzimy, że to podejrzane, ale mogłoby już zostać tak na zawsze :) 




W niedzielę pojechaliśmy pobiegać na Górę Chełmską, już kiedyś tam byliśmy. Harry się wyszalał. Całe szczęście, że wzięłam ze sobą gwizdek, bo czasami odbiegał bardzo daleko. 





Jakoś w styczniu wygraliśmy konkurs u Modnej Kozy
Oto, co znaleźliśmy w paczce (spodziewaliśmy się samej obroży, paczka swoim rozmiarem bardzo nas zaskoczyła, no a potem zawartość - oczywiście pozytywnie :)) Rzeczy kryjących się pod numerami 2, 3 i 4 już nie ma.



  1. Obroża z muszką od Modnej Kozy
  2. Noga wieprzowa 
  3. Rybne smaczki 
  4. Patyk ze skóry wołowej
  5. Szarpak
  6. Bidon z miseczką




Smycz na zdjęciach jest z DogStyle, odkupiliśmy ją jakiś czas temu od G'Iro





Harry odrabia lekcje z moim bratem ( z boku mama, która im pomaga ;-)






Szykują się zmiany... postanowiłam pisać dwa posty w tygodniu. W czwartki będą posty typu przepisy, recenzje, diy i takie różne... W niedzielę rano postaram się publikować notki o nas. Mam nadzieję, że mi się uda. Oczywiście mogę się czasami nie wyrobić z tym czwartkowym wpisem, zobaczymy jak to będzie. Z boku na samej górze jest taka mini ankieta, na razie przoduje przepis na ciasteczka, więc już go napisałam - czeka teraz na czwartek ;). 


Do napisania!
Maria& Harry

37 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zdjęcia :).
    Harry jest pięknym psem - i ten jego pyszczek!
    Bardzo ładna obróżka wygrana w konkursie. Podoba mi się :)
    Jak Wy razem ładnie wyglądacie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej, obróżka jest śliczna :) widzę że u Was też zimy nie widać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaj jak ja kocham labradory ♥ Sama jednego takiego egzemplarza też posiadam :P, a raczej ją ♥. Najwspanialsze psy ever ♥.

    Zapraszam również do mnie :)
    http://testacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje wygranej :). Życzę szybkiego powrotu do zdrowia ;), ja dopiero co miałam zapalenie krtani, zachorowałam tuż po przerwie świątecznej. W sumie mnie miesiąc nie było w szkole :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, że będzie u was więcej DIY, ostatnio bardzo podobają mi się tego typu posty. Oprócz jak zwykle pięknych zdjęć i twouch pięknych włosów, fajnie że Harry zaczął robić postępy, mam nadzieję, że to jednak CUD :).

    H&F
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wracaj do zdrowia jak najszybciej ! :D
    Super zdjęcia ^^ Musiało być bardzo fajnie na tej górze ...
    Gratulujemy wygranej ! Super nagrody :D
    Podoba mi się pomysł z tymi postami- czekamy ^^

    Ola&Noris

    OdpowiedzUsuń
  7. Wracaj do zdrowia, śliczne zdjęcia, Ty i Harry cudownie wyglądacie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ on już się dorosły z ryjka zrobił, zdecydowanie nie przypomina tego małego, nieporadnego papisia, jakim był na początku i powoli robi się z niego pies przez wielkie "P".
    Myślałaś o tym, żeby - zamiast używać gwizdka, kiedy pies odbiegnie za daleko - nauczyć Harry'ego, że to on powinien pilnować tego, gdzie jesteś i kontrolować Twoją pozycję? To znacznie ułatwia życie podczas swobodnego biegania na spacerach.

    PS. Gratuluję wygranej w konkursie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Harry prawie zawsze nas pilnuje, ja z moją rodziną specjalnie się rozdzielamy w takich miejscach, żeby się bardziej wybiegał. Czasami jakby głupieje i zapomina do kogoś podbiec - wtedy przydaje się gwizdek. W sumie to używam go najczęściej tylko w domu, kiedy wieczorem/w nocy wypuszczam go przed snem, potem gdzieś po 5 minutach gwiżdżę zawsze trzy razy pod rząd i wtedy biegnie do domu jak opętany, bo zawsze daje mu potem smaczka :)

      Usuń
    2. Myślę, że jednak używałabym gwizdka nieco bardziej oszczędnie i warunkowała go, jako przywołanie awaryjne, do sytuacji niebezpiecznych (pies biegnie pod samochód, etc.), a w domu/ ogrodzie/ na spacerach używała jedynie komend słownych. Jeżeli macie tak fajnie zrobiony gwizdek to szkoda go psuć zwykłą codziennością. ;)

      Usuń
    3. Może i masz rację, że trochę bez sensu tak ciągle gwiazdka używać.. Jednak w nocy, nic innego na niego nie działa, inne psy szczekają i tylko jakby dźwięk gwizdka go przywołuje do rzeczywistości, a poza tym nie chcę, żeby cała wioska słyszała, jak bezskutecznie (zazwyczaj) przywołuję go do porządku. ;)

      Usuń
  9. Gratuluje wygranej
    Piękne zdjęcia
    Harry jest śliczny i tak dorósł

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranej w konkursie! Śliczna obroża ;)


    Pozdrawiamy
    W&E
    http://yorkshireterrier-eddy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :) Chociaż z Harrym masz tak wesoło i pewnie się nie nudzisz :D Gratuluję wygranej :) Obroża bardzo ładnie wygląda na Harrym, pasuje do niego c: Super, że będziesz pisać 2 posty w tygodniu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wracaj do zdrowia! Ty i Harry super razem wyglądacie :) Wiem, że już to pisałam, ale muszę jeszcze raz, masz śliczne włosy! Gratulujemy wygranej :) Super nagrody dostaliście.
    Pozdrawiamy
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń
  13. Szybko wracaj do zdrowia! Ale masz cudowne włosy *.* Fajne nagrody. Pozdrawiamy pusia-i-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. też zdrowia życzę. I czekam na przepis z ciasteczkami.
    Pozdrawiam,
    Michał, u mnie na blogu
    wywiad z hodowcą shih tzu

    OdpowiedzUsuń
  15. Super do siebie pasujecie :)) Urodzeni modele ;3
    No to zdrówka! :) Już współczuję nadrabiania nieobecności.
    Ja właśnie zagłosowałam na ciastka ;) Czekam na przepis!
    Gratuluję wygranej :) Super nagrody.
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę tego jest, ale przez trzy pierwsze dni były rekolekcje, więc mogło być gorzej :P

      Usuń
  16. Jeju dziewczyno jak ty potrafisz zapanować nad taką burzą włosów? :D
    Swoją drogą gratulacje wygranej w konkursie u Modnej Kozy! Obróżka i DogStylowa smycz się świetnie dopełniają! No a obróżka jest strasznieee świetna! :)
    My już wysłaliśmy prace na konkurs! Nie mogę się doczekać wyników! :D

    Pozdrawiamy Wiktoria&Fado
    Zapraszamy do nas: http://fado-labrador-retriever-biszkoptowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. No gratuluję modela :* Moje nie umieją tyle pozować :3 Haha :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale on szybko urósł. Śliczna ta obróżka. Moe recenyja_

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja także chora może spacery mniej aktywne bo nie ze mną a resztą rodziny ale 100% więcej głaskania i smakołyków

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiem, że pewnie wszyscy Ci to piszą, ale Twoje włosy to totalny odlot :D
    Obróżka jest świetna, bardzo mu pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale słodko razem wyglądacie ;p A obróżka prześliczna ! No i gratuluje wygranej ;D
    Ja się wezmę jutro za wysyłanie prac na konkursy ;p w tygodniu jakoś czasu nie ma bo szkoła ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiem, co się z moim bloggerem dzieje, nie dostaję powiadomień o niektórych postach, albo z kilkudniowym opóźnieniem :/.
    Gratuluję wygranej! Obroża jest przepiękna, i jeszcze z imieniem, super!
    Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia i rozumiem, sama przez ferie nadrabiam trzy tygodnie nieobecności, nie jest lekko.
    Zdjęcia jak zwykle są cudowne! A na Waszych wspólnych patrzysz na Harry'ego z taką miłością :).
    Czekam na DIY i recenzje!

    Pozdrawiamy E&D

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdrowiej :)
    Gratuluję wygranej !

    Pozdrawiamy Ola&Luna

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdrówka !
    Świetny Blog !
    Zapraszam do mojego !
    http://wswieciemojegolabradora.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  25. Włosy ! *u* Kochany psiak, dostaliście super nagrody :)
    http://maniolowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Hehe fajne włosy :D Zapraszam na bloga! Dostaliście od nas nominację już dziś pojawi się post z nią!
    bibiblogdog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne zdjęcia i Harry! ^3^ Gratulujemy wygranej w konkursie! Fajne włosy :3

    cztery-lapy-jeden-nos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Twój blog został nominowany do Liebster award :) ZAPRASZAM :
    http://podazac--za--psia--lapa.blogspot.com/2015/03/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapraszam do wypełnienia ankiety na blogu
    wesola-gromadka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Ogromnie mi zależy, by blog Was interesował i żebyście chętnie go odwiedzali :)