piątek, 20 marca 2015

Czyżby wiosna? /20.03.15/


Hej, Kochani!

U nas już na maxa wiosennie, słoneczko świeci, ptaszki śpiewają, a Harry ostatnio na wszystko szczeka... Cudownie, prawda?

Dziś nie miałam lekcji w szkole, tylko wiosenną (a jaką by inną ;) imprezkę. Każda klasa wylosowała wcześniej jakąś piosenkę i miała ją dziś zaprezentować. Nam trafiła się arcywspaniała pieśń "Szalona Ruda", więc wszystko poszło na mnie, bo jestem ruda, szalona i do tego po szkole baletowej, dlatego ja układałam choreografię. Wyszło nam GENIALNIE, byłam z tych moich tancerzy taka dumna! Wygraliśmy całą tę szkolną zabawę i mamy dzień wolny od szkoły, kiedy zechcemy.
Potem poszłam z przyjaciółmi do kina na 'Zbuntowaną', nie mogliśmy nie pójść na premierę :)).

Fotka z tulipanem u góry jakoś mi się dziwnie bardzo podoba, jak pokazałam moim przyjaciołom, to myśleli, że to efekt grafiki google.  Zdjęcie takiego kwiatka robi się bardzo prosto. Wyniosłam wazon z tulipanami na trawnik (bo przecież każdy normalny tak robi) i zrobiłam zdjęcie, kiedy było dobre światło. Potem odrobinkę nasyciłam i wykadrowałam. No i gotowe :)




~*~

Wczoraj zastosowałam Wasze rady dotyczące biegania z Harrym. Za wszystkie ogromnie Wam dziękuję. Wzięłam więc na spacer zabawkę, smaczki, obroże ze smyczą i dużo zapału, no  i Harry'ego też :D. Na początku szło nam świetnie z piszczącą piłką w pysku, ale po jakimś czasie zaczęło mu się to trzymanie nudzić i ciągle gdzieś ją wypluwał. Potem było trochę gorzej, ale staram się być stanowcza i kiedy pies szarpie, mówię ostre 'NIE'. Wymyśliłam komendę 'go' i myślę,  że Harry już coś tam kojarzy. Jeżeli poczynimy jakieś postępy w tejże wspaniałej dyscyplinie biegania, to od razu Wam tu coś naskrobię. :))

Poniżej kilka fotek, przyznaję się, nie są najświeższe, ale zawsze jakieś..







Harry'emu zawsze podobały się yorki, ale te w różowych kubraczkach jakoś szczególnie..


Jutro mam dość pracowity dzień, od wczesnego popołudnia będę na rajdzie Monte-Karlino jako... ratownik! Raptem dwa razy byłam na szkoleniu, a już pojadę na tak zwane zabezpieczenie. Normalnie, jak się dowiedziałam, to nie mogłam uwierzyć. Prawie wszyscy na tym szkoleniu są ode mnie starsi i wydaje mi się, że o wiele więcej wiedzą niż ja. Kurcze, myślałam, że wezmą mnie za parę miesięcy najszybciej, a tu proszę.. Nie mogę się doczekać, o wszystkim opowiem Wam następnym razem :)

Chciałabym Was też zaprosić na bloga o Roxi (pewnie niektórzy z Was go kojarzą), który ma zmieniony adres: kundelkaijejwlascicielka.blogspot.com




Do napisania!
Maria&Harry 

29 komentarzy:

  1. Zdjęcie z tulipanem piękne! Mimo że nie mam lustrzanki to jestem bardzo zadowolona z trybu 'makro' w moim aparacie i nawet mi uda się czasem wyczarować coś z czego jestem naprawdę dumna i wygląda jak rodem z grafiki Google ;).
    Super, że jedziesz na to Monte-Karlino! Szczerze, nie jestem pewna co to jest, więc tym bardziej czekam na relację i gratuluję.

    Pozdrawiamy E&D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że tak się we wszystko angażujesz, widać że nie masz nudnego życia :D.
    Z bieganiem na pewno będzie lepiej, cierpliwości. Kilka razy i na pewno dojdziecie do pełnego porozumienia :). Ja na początku nawet chciałam odpuścić przez wygłupy psa ale na szczęście biegamy dalej a problemu nie widać :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej w konkursie :D super macie, że dali Wam dzień wolny od szkoły. U mnie wczoraj to każda klasa musiała zaprezentować jakiś talent i z dziewczynami postanowiłyśmy zaśpiewać piosenkę Miasto z Miasta 44, no i zajęłyśmy II miejsce ^^ Zazdroszczę Ci, że byłaś na Zbuntowanej, ja mam trochu daleko do kina, więc raczej nie pojadę ;-; Zdjęcia świetne, to z tulipanem jest śliczne. Fajnie że biegasz z Harrym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcie tego tulipana. A my w szkole sprawdzian mieliśmy, ale gratuluję ci wygranej i powodzenia w dalszym bieganiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne zdjęcia! Najbardziej podoba mi się pierwsze *-* Super, że mieliście wolny dzień od szkoły i gratuluję wygranej w tej zabawie :D
    Ale Harry wielkiego pniaka dorwał xD Nie mogę doczekać się relacji z rajdu. Fajnie, że masz możliwość wyjazdu na takie coś.

    Pozdrawiamy!
    psie-lapy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też myślałam że to pierwsze zdjęcie jest z grafiki! ! *-* Ale wam fajnie, że lekcji nie mieliście! > . <

    Pozdrawiam i zapraszam na mojego nowego bloga ;)
    dwaczarnepsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej w konkursie. Bardzo fajnie, że biegacz z Harry'm, bo ruch to samo zdrowie. Obserwójemy i czekamy na kolejnego posta!

    Pozdrawiamy
    http://wesolepupile.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję postęów w bieganiu i mam nadzieje ze będzie lepiej ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne to zdjęcie. Trzymam kciuki za Wasze dalsze bieganie. Ale ten Harry urósł *.* Kiedy to zleciało? Fajnie, że jedziesz na rajd. Pozdrawiamy pusia-i-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcie z tulipanem jest świetne, no i gratulujemy postępów! :)
    Osobiście Ci zazdroszczę wypadów z psem nad morze.

    Pozdrawiamy Wiktoria&Fado
    Zapraszamy do nas: http://fado-labrador-retriever-biszkoptowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. U nas też ciągle świeci słońce. Nareszcie! :D Fajnie masz że jeździsz z Harrym nad może :) No oczywiście gratulujemy tych postępów. My niestety mieliśmy normalne lekcje. Ale wczoraj kiedy było zaćmienie, prawie połowę lekcji (matmy) oglądaliśmy je przez jakieś tam szkła i wgl. :D

    Pozdrawiam,
    max-psiprzyjaciel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. To nasza klasa wczoraj zrobiła sobie jako jedyna wagary. No ale zamiast zwykłego 'kazania', nauczyciel ucieszył się, że jesteśmy oryginalni. ;)
    Gratuluję postępów. :3 Noi jak zawsze śliczne zdjęcia, głównie to z tulipanem.

    Pozdrawiamy
    W&E
    yorkshireterrier-eddy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne zdjęcia *o* Super że jeździcie nad morze ^^
    Maria wyślesz mi twój adres zamieszkania i kod pocztowy itp :) bo wgrałaś konkurs ! Na pocztę :) będę wdzięczna
    Pozdrawiam I&D

    OdpowiedzUsuń
  14. HAAhahahhahaha :D Piękną gałąź ma ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Z bieganiem na pewno dacie radę :D U nas również słonko, ptaszki, kwiatki - żyć nie umierać :D
    A co do filmu, słyszałam, że jest świetny. Może i ja się skuszę ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. U nas też piękna pogoda. Gratuluję wygranej, co ja bym dała za takie konkursy ! Powodzenia w bieganiu, następnym razem możesz zabrać też szelki i zobaczyć na czym Harry lepiej biega :-) Zdjęcia jak zwykle śliczne ! Pozdrawiamy Moris i Ja. Zapraszamy do nas, już dziś powinien ukazać się pierwszy post na nowym blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie, że bieganie już wam jakoś idzie. Za nie długo będziesz biegała z Harrym z przyjemnością :).
    Zdjęcie rzeczywiście Ci się udało. Naprawdę fajny efekt!

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie piękne zdjęcie wygląda jak z Google :D Powodzenia w bieganiu :) psyy-pies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne tulipanowe i wiosenne zdjęcie. U nas również wiosna więc planów co nie miara. Zapraszamy na nowy adres bloga
    dziennik-labow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsze zdjęcia jest naprawdę śliczne!
    Fajnie, że biegacie. Z czasem będzie jeszcze lepiej, a bieganie stanie się jeszcze przyjemniejsze.
    Życzę Ci powodzenia na tym rajdzie!
    Pozdrawiamy!
    http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne zdjęcia <3
    Ale mieliście fajnie w szkole ... my się uczyliśmy ; - ;
    Strasznie Wam fajnie, że możecie jeździć sobie nad morze ... U Nas to marzenie xd
    Fajnie, że biegacie ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Ah wiosna, wiosna chyba nadciąga już w tej mojej Krynicy, choć niestety śnieg gdzieniegdzie nadal jest.

    Pozdrawiamy
    Ola i Baddy!

    OdpowiedzUsuń
  23. Hah, "Zbuntowana" też już obejrzana, rzecz jasna;) Trochę szkoda, bo coś się zepsuło w kinie i okulary 3d przestały działać... No cóż, zdarza się.
    Fajnie, że macie taki pierwszy dzień wiosny! U nas co prawda też jest sporo dni tematycznych, ale chyba nie są traktowane tak serio, a dzień wolny... chciałoby się, marzenia ściętej głowy.
    No i zdjęcie z tulipanem jest super! Najłatwiej wystawić kwiatki w wazonie, kto tego nie robi?
    Wiem, powinnam napisać coś o bieganiu. Szczerze mówiąc, kompletnie nie ogarniam tego sportu, ale życzę Wam dalszych sukcesów.. bo chyba można odnieść w tym jakieś sukcesy, prawda? Nie wiem, naprawdę nie ogarniam biegania. W każdym razie miłego biegania z Harrym:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super to zdjęcie! My niestety mieliśmy normalne lekcje :/ My też zamierzamy biegać, ale u nas gorzej z chęciami Luny ;) Życzymy powodzenia w bieganiu!
    A i Wszystkiego najlepszego Harry!
    Pozdrawiamy
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiosna na pewno rządzi! Super zdjęcia, plaża *U* Mój pies też tak ciągnie gdy widzi inne psy, czasem to bardzo denerwuje, szczególnie gdy inny pies jest 500 m od nas ;) Zamierzamy iść z tym do tresera. Super, że zaczęliście ćwiczyć. My na razie uczymy się przytulania i "pozowania" z łapami na drzewach oraz wchodzenia tylnymi łapami na różne wyższe obiekty:)
    Pozdrawiamy!
    Maniek&Gabi z
    http://maniolowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny blog. Weszłam przypadkiem i bardzo mi się spodobało tu. :)) Genialne zdjęcia.
    Zapraszam do mnie http://poprostukllaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow... takiego bloga jeszcze nie widziałam. Zaskoczyliście mnie pozytywnie! :D
    Super blog jak i zdjęcia :)

    Pozdrawiam, http://mojswiat9893.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja również byłam przekonana, że to pierwsze zdjęcie z tulipanem, to z Google wzięte, a tu proszę... Jednak się myliłam. :-) Świetny pomysł z tą "wiosenną imprezką", też tak bym chciała u nas w szkole. Nie dość, że zabawa przy samym tworzeniu takiej choeografii, a w dodatku dzień wolny od szkoły. Ale pewnie musieliście włożyć w to dużo pracy i wysiłku, żeby stworzyć cos takiego. Jestem ciekawa, jak Wam to wyszło. ;-)
    Pozdrawiam ^^

    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Ogromnie mi zależy, by blog Was interesował i żebyście chętnie go odwiedzali :)