poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Recenzja: karma NeroGOLD /24.08.15/

Hej!

Dziś napiszę co nieco o karmie, którą Harry miał okazję przetestować, dzięki uprzejmości sklepu NeroGOLD . Można powiedzieć, iż wzięłam blogowy urlop bezterminowy, bo trochę nie pisałam.Dość dziwnie wyszło, bo ostatni post był o roku bloga, a zaraz potem żadnych postów, ktoś mógłby sobie pomyśleć, że przestałam pisać. Jednak nie, jestem, a do końca wakacji mam nadzieję, że wyrobię się z wakacyjnym podsumowaniem :).


     Otrzymaliśmy jagnięcinę z ryżem. Trochę się bałam, że Harry'emu nie posmakuje, ponieważ bywa wybredny. Suche karmy często go nie urzekają, więc gdyby nie fakt, że Harry bardzo polubił tę karmę,  nie wiedziałabym za bardzo, co Wam tutaj napisać.

     Jeden kilogram suchej karmy został wyprodukowany z 1,1 kilograma jagnięciny (mokre mięso). Nie jestem ekspertem do spraw odżywiania psów, ale wydaje mi się, że to dużo i nic dziwnego, że mojemu psu bardzo smakuje.


 SKŁAD: 

Suszone mięso z jagnięciny min. 24 %, ryż, jęczmień, suszony łosoś, pulpa buraczana, nasiona lnu, 
tłuszcz z kurczaka, wątroba z kurczaka, minerały i witaminy, drożdże, chrząstka (źródło chondroityny), skorupiaki (źródło glukozaminy), L-karnityna, lecytyna, inulina (FOS), tauryna.

ANALIZA:

Białko23%
Tłuszcz10%
Włókna2,5%
Popiół6,5%
Wilgotność10%
Fosfor1%
Wapń1,5%
Glukozamina100 mg/kg
Chondroityna100 mg/kg




Wielkość krokieta wydaje się być idealna dla każdego psa


ZALETY KARMY (źródło: klik)

- Dodatek inuliny naturalnego prebiotyku, stymuluje wzrost pożytecznych bakterii jelitowych, obniża poziom glukozy i cholesterolu we krwi,
- Kwasy tłuszczowe Omega-3 i 6 pochodzące ze świeżo, złowionych ryb, gwarantują lśniącą sierść oraz zdrową skórę,
- Glukozamina i chondroityna naturalnego pochodzenia wspomaga sprawne funkcjonowanie stawów,
- Nasiona lnu, niwelują podrażnienia uczuleniowe, ale przede wszystkim zapewniają prawidłowe trawienie, przeciwdziałają zaparciom, działają osłonowo i antybakteryjnie.



PIERWSZE WRAŻENIA

Jak już wspominałam, Harry nie często zjada to, co się mu włoży do miski. Bywało, że musiałam robić przeróżne kombinacje z olejami, oliwami, jogurtami, mięsem, warzywami itp., żeby choć ruszył swoje jedzenie. Za pierwszym razem Harry nie zjadł tej karmy, tylko ją wciągnął, co się rzadko zdarza, zatem polecam tę karmę dla psów niejadków i właścicieli, którzy mają dość dodawania wszelakich dodatków do psiej karmy. Plusem jest również fakt, iż karma jest hypoalergiczna. 


CENA

Za worek 2,5 kg zapłacimy 49 złotych, co daje 19,6 zł/kg, a za worek 12 kg - 155 złotych, czyli około 12,9 zł/kg. Oczywiście zakup worka 12 kg opłaca się o wiele bardziej, a cena w stosunku do składu i jakości jest bardzo dobra i wydaje mi się, że przystępna, choć to zależy też od tego, ile pies pochłania ;-).



LINKI:

*sklep: www.nerogold.pl
*bezpośredni link do karmy: klik


Dziękujemy za możliwość testowania karmy!


Już wkrótce nowy post, nigdzie już nie wyjeżdzam :)
Do napisania!
Maria & Harry

22 komentarze:

  1. Czytałam sporo o tej karmie i moze sie na nią w końcu zdecydujemy. :)
    | thindogs.wordpress.com |

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa recenzja, a co sądzisz o Bricie ? Pozdrawiamy i zapraszamy do nas dziennik-labow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam nigdy styczności z tą karmą, ale trochę o niej słyszałam, ogólnie zdania są podzielone, ale niektórzy sobie bardzo ją chwalą :)

      Usuń
    2. Mogę powiedzieć z mojej strony: cena nie zła, skład mógłby być lepszy, ale mojej suni nie bardzo smakował, co go przekreśliło ;)

      Usuń
  3. Ostatnio czytałam o tej karmie, ale póki co mamy jeszcze Acane.
    Pozdrawiamy
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń
  4. Od razu chcę przeprosić za to, że nie komentowałam twojego bloga. :) Moje psiaki jedzą na razie Purine Frieskies. Tosia jadła ją w swojej hodowli, więc na razie kupuje tą. :) Karma , którą testowaliście wygląda fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Friskies jest strasznie syfiasty. Może zmień na np. bosha ? ;]

      Usuń
    2. Jeszcze szukamy czegoś odpowiedniego :)

      Usuń
    3. Oj, nie masz za co przepraszać. Gratuluję drugiego psiego kumpla :)

      Usuń
  5. No nie wiem, odebrałam ekspresowy kurs czytania składów i wyboru karm od marieanne {śledź też pies] i biorąc pod uwagę to czego się dowiedziałam ta karma jest dość mocno przeciętna. Osobiście polecam marki takie jak Premiere, select gold i brit care
    Pozdrawiam
    Martyna
    http//:moje-zwierzakowo-polska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post :) Zapraszam do nas: www.raindbowpen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie skład jest dość słaby - 24% mięsa? Za taką cenę można znaleźć coś lepszego ;)
    Czemu teraz jakoś rzadko dodajesz posty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo mnie nie było w domu, no i też jakoś nie miałam weny, słońce wyssało ze mnie energię, nie wchodziłam nawet w internet.. ale powracam :)

      Usuń
    2. Tak, masz rację - 24% mięsa to niezbyt dużo - weź tylko pod uwagę, że to zawartość mięsa w karmie PO DEHYDRATYZACJI, czyli pozbawieniu mięsa jego głównego składnika jakim jest WODA ! Na początku recenzji jest mowa o zawartości mokrego mięsa w składzie karmy i wartość ta jest jedną z największych na rynku - 1,1 kg MOKREJ jagnięciny na 1 kg gotowego produktu jakim jest karma, co daje zawartość mięsa w karmie na poziomie 110% !!!
      Dopiero tą wielkość można odnieść do zawartości mięsa w innych karmach pokazywanych przez producentów na opakowaniach.
      Pozdrawiam Serdecznie,
      Badacz etykiet :)

      Usuń
  8. Skład jakiś mega nie jest, ale na pewno o wiele lepsze od zwykłych marketówek.
    Ciekawa i superowa recenzja pełna zdjęć z tą ukochaną przeze mnie mordunią, którą jest Harry! :D :D
    Faaajnie, że powracacie, w końcu! :)
    Pozdrawiamy!
    http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pisząc szczerze jeszcze nie słyszałam o tej karmie. :) Fajnie, że mogłam o niej się trochę dowiedzieć.

    Pozdrawiamy
    Ola i Baddy!
    http://baddy-wspanialy-labrador.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. My aktualnie jesteśmy na Kingsmoor i to najlepsza karma jaką do tej pory miałam, pobija nawet Orijen czy Purizon, polecamy! :D Ta na pewno jest lepsza od chemicznych marketówek, ale uważam, że za tą cenę można wyszukać coś dużo lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To prawda skład nie najlepszy, karma z jagnięciną ale tego mięska tam jak na lekarstwo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam jeszcze o tej karmie, fajnie, że dostaliście ją do przetestowania. :D
    Pozdrawiamy W&K

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia :). Coraz lepiej piszesz! :P
    Przy okazji zapraszam na mojego nowego bloga: psi-zawrot-glowy.blogspot.com
    Dawniej - swiatoczamibeethovena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Skład tej karmy nie jest zbyt wysoki i myślę, że za taką cenę można znaleźć coś lepszego, nie jest to też jednak karma bardzo słaba jak marketówka. Pozdrawiam Ciebie i Harry'ego i zapraszam was na mój nowy blog roxi-dog-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Do tej pory nie spotkałam się z tą karmą, a szkoda, bo zapowiada się całkiem fajnie. Zapewne niebawem ją przetestujemy wraz z moją Luką i mam nadzieję, że przypadnie jej do gustu (kapryśnego);)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Ogromnie mi zależy, by blog Was interesował i żebyście chętnie go odwiedzali :)