środa, 1 lipca 2015

Holidays! /01.07.15/

Hej!

       Chyba każdy psi blogger opisuje teraz swoje plany i postanowienia na wakacje. Ja mam jedno ważne postanowienie - chcę ułożyć Harry'ego, żeby choć trochę stał się normalny. Aż tyle. Mój pies to totalny świr, wszystko mu wolno, nie ma zakazów i nie będę sobie więcej tłumaczyć, że jest mały to może. Harry ma ponad rok - kawał psiego chłopa. I właśnie zaczynam go wychowywać.



W wakacje trochę mnie nie będzie. Wyjeżdżam 12.07 na dwa tygodnie szkolić swój English w Londynie. Oczywiście nie obejdzie się bez psich zakupów. Szczerze, to właśnie tego nie mogę się doczekać najbardziej. Już widzę, jak wparowuję do Harrodsa na psie piętro - to będzie totalne szaleństwo. Pomyśleć, że trzy lata temu chodziłam po tym domu towarowym i nawet kątem oka nie zerknęłam na psie rzeczy. Co za wstyd, Maria, co za wstyd. Zabieram ze sobą laptopa, więc będę publikować na bieżąco informacje z życia głównie mojego, bo z życia Harry'ego nie będę zbytnio na czasie.







Nie będzie mnie też tydzień w sierpniu, bo wyjeżdżam na obóz do Niemiec. Szkolić niby niemiecki, ale nie sądzę, żeby mi to dobrze wyszło. Jadę tam z przyjaciółmi ze szkoły, więc będzie na pewno świetnie. Zakupy też będą - a jak zakupy to na pewno psie również! Nie pamiętam nazwy miasta, do którego jadę, ale nie jest zbyt popularne :P.


godz. 17.30 24.06.2015r.


















Ostatnio Rusia przekonała się do Harry'ego. Nareszcie! Już myślałam, że nigdy ten czas nie nadejdzie (ja to jednak szybko tracę wiarę w króliki). Kiedyś straszliwie się go bała, chowała się przed nim pod szafą, w klatce, ogólnie nie chciała mieć z tym naszym psem za wiele wspólnego.

A teraz! Podmienili mi królika chyba: 







Uszatki moje <3 


Następny post będzie na pewno niedługo, jakoś na początku weekendu :)
Jak tam Wasze wakacje? 

Do napisania!
Maria & Harry

18 komentarzy:

  1. Jak ja ci zazdroszczę tych psich zakupów! Ja i tak cały czas kupuję coś dla Morisa, ale jakoś jestem zakochana w zabawkach z za granicy. Oby wasze wakacje były cudowne, żeby Harry wygrzeczniał.
    Pozdrawiamy!
    Ps: nie szalej tam na obozach Mario!

    OdpowiedzUsuń
  2. To życze powodzenia w układaniu Harry'ego ;) Jak słodko wyglądają Harry z Rusią <3

    Zwariowaneurwisy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanych wakacji :)
    Mam nadzieję, że zdasz dokładną relację co kupiłaś Harremu :)
    Ja do zachwytów nad zwierzyńcem się dołączam, ale jeszcze dopiszę do tego uwielbienie do Twoich włosów <3
    Pozdrowienia!
    K&T
    jackterror.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę wypadu do Londynu *,* ja miałam jechać w te wakacje ale wpadają bratanki więc mamie trzeba pomóc ;p Może uda się za rok xD
    No i życzę udanych wakacji :)
    Słodko razem wyglądają - Harry i Rusia <3 mhmh
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki piękny królik, cudownie razem wyglądają <3.
    Widzę, że czekają Cię świetne wyjazdy. Ach tak, psie zakupy to konieczność! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Do Niemiec mnie nie ciągnie, ale zazdroszczę wyjazdu do Anglii, tyle zoologów że ahhh.
    W te wakacje w góry na Słowację. Niestety nie ma możliwości wzięcia pupila ze sobą. No więc łączmy się w bólu.
    Harry i Rusia, najlepsza para wszech czasów <3
    Pozdrawiamy i życzymy udanych wakacji :) http://niszczycielsko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Już sobie wyobrażam mnie w tym domu handlowym. Oj pewnie szkol się, z niemieckim to się zgadzam. Śliczna z nich parka. Pozdrawiamy i życzymy udanych wakacji pusia-i-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. No to życzę udanych wyjazdów! My w wakacje realizujemy nasze małe wyzwania. I idzie nam skromnie mówiąc - nawet okej.
    Wam również życzymy udanych wakacji! :)

    Pozdrawiamy Wiktoria&Fado
    Zapraszamy: http://fado-labrador-retriever-biszkoptowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ucz się pilnie ;-) Ja też w wakacje wybieram się do Anglii. Fajnie byłoby zwiedzić Londyn ale marne szanse.Miłych wakacji !

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że u Ciebie zapowiadają się bardzo fajne wakacje! :D Ja żadnych konkretnych planów nie mam, ale na pewno będzie wyjazd do Szczecina na parę dni :)
    Życzę udanych wakacji, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wakacje ! :D Ja wyjeżdzam do Chorwacji !! :D (bez psa) + wyjazd do Niemczech (jak zawsze) :)
    Pozdrawiamy I&D

    OdpowiedzUsuń
  12. Rusia jest śliczna! :) Kilka lat temu miałam identycznego króliczka. Udanych wakacji!
    Pozdrawiamy W&K

    OdpowiedzUsuń
  13. Koniecznie zdaj relację z Londynu z dużą ilością zdjęć :D A no i te zakupy... tak bardzo zazdroszczę, zawsze chciałam wejść do zoologa gdzie zabawki z Konga i Chuckit! są na porządku dziennym ;)
    Udanych wakacji Wam życzę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już jutro o 21.00 wyjeżdżam do Bułgarii na 2 tygodnie, więc zanim zacznę robić cokolwiek z psem muszę poczekać do sierpnia.
    Też muszę się wziąć za kundla :D.
    Miłego wyjazdu życzę! :)
    Śliczny króliczek! <3

    Pozdrawiamy,
    Monia i Roxi,
    http://psie-perypetie.blogspot.com/ :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Super że się dogadują :) + życzymy udanych wakacji

    Pozdrawiamy,
    http://plutoifigaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Harry na jednym zdjęcia się tak oblizuje, przy tym króliku, chyba chciał coś zjeść na kolację! :D
    Super zdjęcia. Życzymy udanych wakacji!
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Labrador żeby był najgrzeczniejszym psem na świecie, najpierw musi przejść czas najgorszego psa na świecie, który chcę nas wysłać w kosmos. :D Powodzenia w szkoleniu! Czasami tęskni się za takim rocznym świrem!

    Pozdrawiamy
    Ola i Baddy!
    http://baddy-wspanialy-labrador.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Te Wasze zdjęcia co takie fajne i takie śmieszne, a te dymki najlepsze! :)
    Powodzenia w układaniu Harry'ego! :)
    Czekamy z niecierpliwością na relacje z wyjazdu do Londynu :)
    Miłych wakacji!
    Pozdrawiamy!
    http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Ogromnie mi zależy, by blog Was interesował i żebyście chętnie go odwiedzali :)