sobota, 6 grudnia 2014

Pierwsze Psie Mikołajki /6.12.14/

Hej!

Po tytule możecie się spodziewać opisu prezentów i prezencików dla Harry'ego i tego typu podobnych rzeczy. Otóż rozczaruję Was (a może zaskoczę?). Nic specjalnego mu nie kupiłam i nie wydałam ani grosza na psie zabawki i akcesoria. Ale to wszytko nie znaczy, że nic mu nie dałam. Mój pies, jak może na pewno już to wiecie, kocha jedzenie. Upiekłam mu więc dużą blachę ciasteczek muesli (przepis wkrótce się pojawi), a w psiej skarpecie (u nas w domu każdy ma swoją) schowałam największą kość, jaką znalazłam w moim mieście. Potem oczywiście z nią szalał i biegał, następnie obgryzał, a na końcu zakopał ją w mojej pościeli ;).

Jak ostatnio pisałam, był u nas czwarty Bieg na 6 łap, nie robiłam zdjęć, ale wstawię Wam kilka innych zrobionych przez fotografów. Ogólnie to  był podobny do poprzedniego (ciekawe czemu?). Nie wiem za bardzo, co o nim napisać, Harry odrobinę popisał się swoim niewychowaniem i wrodzonym urokiem.

A oto fotki:






Mój brat


Tata, Emil i ja


Dirka - pies wyprowadzony przeze mnie


Mój tata z Harką



W przedostatnim poście napisałam, że opiszę rzeczy, które przybyły nam jesienią. No więc nadszedł ten czas, wiem, że niektórzy z Was mogli na ten fragment czekać. Zapraszam do lektury :))

1. SZELKI Trixie Fusion Touring



 Szelki są naprawdę świetne, mają aż cztery rzędy odblaskowych nici, są dobrze uszyte i wytrzymałe. Do kupna ich zachęciła mnie Agnieszka z bloga o G'Iro, podaję Wam link'a do jej recenzji klik,lepiej nie mógłby nikt napisać :) Plusem też jest cena szelek, zapłaciłam zaledwie 25 zł.


Tak się świecą

2. SMYCZ  Nobby



Smycz idealnie pasuje nam do nowych szelek (główny powód zakupu), do tego jest przeplatana, a ja od jakiegoś czasu chciałam taką kupić.

3. SMACZKI   Maced Mix i Mieszanka Mięsna Premium

 Wygraliśmy je w konkursie na recenzję bloga. Cóż powiedzieć, trenerki zawsze się sprawdzą do wszystkiego :). Na razie otworzyliśmy ten pierwszy słoiczek, co z resztą widać na zdjęciu.



4. PISZCZĄCA PIŁECZKA   Nobby

Szczerze, to do najtrwalszych nie należy. Po dwóch dniach przestała piszczeć, choć nadal jest w dobrym stanie. No, niestety, Harry lubił się nad nią pastwić..




5. ŚWIECĄCA KOSTKA   Nobby





6. PRÓBKI KARMY   royal canin 

Dostaliśmy też próbki karmy dla psa, jeszcze ich nie otworzyliśmy, 
więc nie mogę nic na razie o nich powiedzieć


Nie dotarła jeszcze niestety do nas paczka z jednego konkursu, chciałam ją opisać w tym poście, zrobię to więc następnym razem. 

***

Kilka dni temu Harry skąpał się po raz drugi w rowie melioracyjnym. Moja mama spuściła go ze smyczy podczas spaceru, a on wykorzystał pierwszą lepszą okazję do wytarzania się. Potem musieliśmy szorować go w wannie, co bardzo go wkurzyło.


Na tym zdjęciu próbuje wzbudzić współczucie.. nie dajcie się na to nabrać ;)

***
Ostatnio na prawie każdym blogu możemy zobaczyć psiaki poubierane w mikołajowe czapki, nie chcieliśmy być gorsi, choć zrobienie takiego zdjęcia graniczy z cudem. Najpierw półtoragodzinny spacer, dopiero potem fotki i jakoś się udało :) 





Na grudzień zaplanowałam jeszcze dwa posty, a przepis powinien być jakoś na początku nowego roku. Chyba tyle w tym poście miałam Wam do przekazania :)

Życzymy zimowej i śnieżnej zimy!
Do napisania! 
Maria & Harry

24 komentarze:

  1. fajnie wam że macie te biegi na sześć łap :) Super rzeczy kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi mi o te które wam przybyły jesienią ;)

      Usuń
    2. Te zdjęcia Harry'ego w czapce powinnaś nazwać "psi mikołaj". Piękny pies ♡ i cieszę się że macie biegi na sześć łap ;). Zapraszam do mnie : jaimojezwierzaki117.blogspot.com

      Usuń
  2. Fajne rzeczy, smakołyki może wypróbuję jak u mnie będą :) A co do Royal Canin to u mnie są, ale za 25 zł. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne macie te biegi. Co do szelek to się zastanawiałam, ale na razie w planach mamy inne, więc może kiedyś :).

    Pozdrawiamy
    Evily i Daisy

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia i prezenty! Mój psiak też został obdarowany przez "Mikołaja" xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są świetne. ♥! A Harry jako Mikołaj wygląda przecudnie.

    Pozdrawiamy
    Ola i Baddy!
    http://baddy-wspanialy-labrador.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeejku ! Tyle dać za bieg na 6 łap ! Super że u was są takie akcje ^^
    Nie tylko ty nic nie kupiłaś nic na Mikołajki xp Ja zaś kupię dopiero pod choinkę i to pod wielki znakiem zapytania ;p
    cóż znam to spojrzenie, umyłaś mnie teraz umieram od tego szamponu ;p to już jutro takie spojrzenie będzie ;)
    a Harry wygląda mhmh bardzo słodko w czapeczce ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Harry jako święty Mikołaj wygląda fajowo :D Biedny pies, jak można go tak męczyć kąpielą xd Ale ogólnie Harry na zdjęciach wyszedł jak prawdziwy psi model *w*

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że u nas nie ma takich biegów : / . Super szelki, przeczytam recenzje i może się skusze jeśli będą mniejsze rozmiary : P.

    Zapraszam na imieninowego posta do Mikołaja :
    ckcs-working.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Na 2 zdjęciu Harry takie wielki w porównaniu do tego dziecka :D Wile rzeczy wam przybyło, u nas kostki maced się sprawdziły. Szelki boskie, i na dodatek takie tanie *o* Mój Knapek przy przebraniu za mikołaja tak się wiercił... Wszystko spadało :)
    Pozdrawiamy W&K

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia w czapce :D
    Jaki Harry już duży!
    Piano ma przy obroży odblask, z daleka go widać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne szelki na pewno skuszę się do ich kupna. Też chcę zrobić mojemu psiakowi taką sesję zdjęciową :3

    Pozdrawiamy!
    W&M

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia
    a szelki cudne! *.*
    Ja też na mikołajki Shirze nic nie kupiłam oprócz smakołyków 20zl :)
    Zapraszamy na nowy post! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zakupy! Ja ostatnio byłam u nas na biegu na 6 łap, a 14 grudnia mamy kolejny. Fajna akcja :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog i wygląd <3 Obserwuje oczywiście.
    O jak ja bym chciała mieć labradora. Zakupy widać, że przemyślane, szelki strasznie mi się spodobały. Próbki karmy też muszę w najbliższym czasie zamówić.
    Zapraszma do mnie, blog dopiero co założony:
    http://saratheofficial.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle bardzo ładne zdjęcia :)
    Fajne rzeczy wam przybyły :)
    Też bym chciała wziąć udział w takim Biegu na 6 łap, ale nie mam takich możliwości :c

    Serdeczne pozdrowionka
    http://z-rudzielcem-przez-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nic nie kupiła mojej psinie na mikołajki, jestem taka okropna, czyż nie? Taki Bieg to super sprawa, chętnie wzięłabym udział, może kiedyś;)
    zapraszamy do nas: www.w-psim-wymiarze.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejj, ja też bym chciała wziąć udział w takim biegu :) Zdjęcia są śliczne!
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne szelki, Tośce też niedawno zamówiłam na zooplusie nowe, z Juliusa, ale dostanie je dopiero na gwiazdkę :) Zazdroszczę biegu, u nas takich imprez niestety nie organizują :(
    Taa, trenerki z macedu przydadzą się zawsze ^^ Bardzo fajna jest ta święcąca kość, muszę moim psom takie kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ej, jakie świetne rzeczy! Najbardziej spodobały mi się szelki, smycz i tą kosteczkę. Są super!
    Zdjęcia są takie, że aż szkoda mi słów, boże jaki Harry jest piękny i te Twoje zdjęcia.. Zaczynam mieć przez Ciebie kompleksy haha:c
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne macie te biegi na 6 łap. Świetne rzeczy do Was przybyły. Harry przesłodko wygląda w czapce mikołaja!
    Pozdrawiamy
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny Mikołaj z niego ;)
    mezyciepsie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie że wzięliście udział w biegu na 6 łap.
    Śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Ogromnie mi zależy, by blog Was interesował i żebyście chętnie go odwiedzali :)