piątek, 2 stycznia 2015

P&P - podsumowanie i postanowienia oraz LiebsterBlogAward /02.01.15/

Hej!

Ten post miał być początkowo tylko o podsumowaniu, ale jak w życiu bywa, są też plany na nowy rok i ni stąd, ni zowąd nominacja do LBA ;)

Na początek napiszę o podsumowaniu, nie był to co prawda cały rok, raptem połowa, dwie pory roku: lato i jesień (zima ledwie się zaczęła, niestety już mamy roztopy, nie wliczam jej).

LATO

● 14 maja pojechałam po mojego biszkoptowego potwora
● Początkowo uczęszczaliśmy do psiego przedszkola, jednak po paru razach zaczęłam chodzić na szkolenie PT z Harry'm.
● Pierwsze wakacje - biwak z psem
● 22 lipca rozpoczęłam pisanie Dziennika Harry'ego

JESIEŃ

● Powrót do nędznej szkoły
● Częste wypady nad morze i do lasu
● Sztuczkowanie

No i tak wyglądało to pół roku :P

BLOG W LICZBACH
Od 22 lipca 2014 roku do 31 grudnia 2014 roku (pięć miesięcy) uzyskaliśmy:

★ prawie 11 tysięcy wyświetleń
★ 558 komentarzy
★ 60 obserwatorów

Napisaliśmy 27 postów, najbardziej popularne z nich:
















Najwięcej wyświetleń mamy oczywiście z Polski, w następnej kolejności od naszych sąsiadów - Niemiec. Też tak macie?



















Nasze postawienia i plany:

● Dopracowanie przywołania.
● Chodzenie na smyczy przy nodze,  bez skakania,  szarpania i ciągnięcia.
● Zaczęcie trenowania jakiegoś psiego sportu.
● Zmniejszenie zazdrości Harry'ego o mnie i najbliższą rodzinę przy innych ludziach, zwierzętach i przy naszym króliku.
● Nauczenie Harry'ego przyzwoitego zachowania, kiedy przychodzimy do domu na przykład po całym dniu ze szkoły - brak skakania na nas i nadmiernej ekscyctacji.
● Kupno dwóch obiektywów.
● Częstsze odwiedzanie schroniska z Harry'm, jak i bez niego.

No i tak to jakoś wygląda. Najważniejsze dla mnie jest chodzenie na smyczy, zazdrość przy innych i zachowanie,  kiedy przychodzimy do domu. Mam nadzieję, że nam się uda, 12 miesięcy powinno wystarczyć ;)


Liebster Blog Award

Nasz blog został nominowany przez HALUCYNOWAA. Było to miłe zaskoczenie, ponieważ nigdy wcześniej nie byłam na tym blogu. Dzięki :) 

Trochę o zasadach: 

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.




Pytania, które dostaliśmy i nasze odpowiedzi:

1. Jak nazywa się Twoja ulubiona piosenka?
• Ostatnio 'All of me' - John'a Legend'a (uzależniłam się xd)

2. Kto jest Twoim największym idolem? Za co cenisz tę osobę?
• Nie musiałam się długo zastanawiać, znam wiele osób świecących przykładem, oryginalnością, sławą, popularnością, talentem. Moim idolem jest osoba znana chyba tylko w Koszalinie. Bogumiła Tiece jest jednym z najbardziej wpływowych inspektorów TOZ na naszym obszarze. Pisze artykuły i udziela pouczających i mądrych wywiadów do wielu koszalińskich gazet i stron internetowych o Koszalinie. Pomaga wielu biednym zwierzętom, ratując im życie. Polepsza nasze miasto zasiadając w radzie miasta.  Bardzo chciałabym w przyszłości reprezentować takie wartości,  jakie ona teraz. 

3. Jaki film ostatnio obejrzałeś?
• 'Kevin sam w Nowym Yorku'

4. Lubisz naleśniki? Dlaczego?
• Kocham! Najlepsze robi moja mamusia, są najpyszniejsze na świecie, z nutellą to już w ogóle, nawet Harruś je uwielbia. :)

5. Jakie jest Twoje hobby?
• Podróżowanie, fotografia, taniec, kynologia, pisanie bloga.

6. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
• Różowy, biały

7. Jaki masz znak zodiaku?
• Rak

8. W jakim sklepie najczęściej robisz zakupy?
• Kappahl, H&M, reserved, house, zooplus, fera.pl, lidl :p

9. Jaki masz kolor oczu?
• Zielony

10. Jaka jest największa zagadka wszechświata?
• Co mają w sobie psy, że wszystkie są takie słodkie? A tak na serio, to nie wiem. 

11. Jakie jest Twoje motto?
• Odkąd po raz pierwszy obejrzałam "Króla Lwa" jest nim...../uwaga/... Hakuna Matata! 

My nominujemy nasze ulubione blogi, które czytamy już parę dobrych miesięcy:

13. Kiwi i Hakera dog-dream-team.blogspot.com
14. Szirę przygodys.blogspot.com
15. Dzinę dzinamojeszczescie.blogspot.com

Zasady są po to, żeby je łamać, czyż nie? 

Nasze pytanka: 

1. Dlaczego akurat piszesz bloga o swoim psie?
2. Kto jest Twoim największym autorytetem?
3. Które rasy psów najbardziej lubisz?
4. Jakie są najładniejsze imiona dla psów według Ciebie?
5. Jaka jest ulubiona zabawka Twojego psa?
6. Jaki jest/ był Twój ulubiony przedmiot w szkole?
7. Co lubisz robić w wolnym czasie?
8. Jakie są Twoje ulubione buty?
9. Jakie jest Twoje wymarzone miejsce zamieszkania?

10. Jakie jest Twoje ulubione spacerowe miejsce?
11. Co najbardziej łączy Ciebie z Twoim psem?

Mam nadzieję, że odpowiadanie na pytania sprawi Wam przyjemność i zabawę, prawie wsysztkie dotyczą Waszych kochanych psiaków, więc będą pasować do tematyki bloga, oczywiście jak nie chcecie, to nie musicie odpowiadać ;)

Do napisania!
Maria&Harry

27 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już Was dodałam :) Miłego odpowiadania.
      W ogóle jak ktoś chciałby jeszcze zostać nominowany, to niech pisze śmiało, lista i tak już jest oszukana, więc czemu nie :D

      Usuń
  2. woow ! naprawdę duużo wejść mieliście ;) oby w tym roku było więcej ;3
    i zacne postanowienia, widzę że nie tylko ja będę się w tym roku użerać z zazdrością psa w sumie o "wszystko" ;p
    dziękuje za nominacje i że jesteśmy Twoim ulubionym blogiem do czytania ^^
    Jutro odpowiem na twoją nominację ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na pół roku to naprawdę dużo zrobiliście z Harry'm! Mam nadzieję, że osiągniecie sukcesy we wszystkim, co postanowiłaś :).
    Rany, bardzo dziękuję za nominację! Jeszcze nigdy mnie to nie spotkało. Z chęcią odpowiem na pytania w którymś poście na moim blogu :).

    Pozdrawiamy!!
    Evily&Daisy

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominacje! XD
    Tez mam tak jak ty z tymi wyświetlenia mi. ;)

    Odp na pytania.

    1. Bo nie widzę sensu np. Pisać o mnie wydaje mi się ze ciekawszy jest blog o życiu psa którego kocham ponad życie.
    2. Chodzi o to dzięki komu zaczęłam pisać? Różnym blogom nawet sama nie pamiętam ale wiem ze dużo pomogła mi dziewczyna z bloga o Daisy :).
    3. A różne :) moja ulubioną rasą jest border collie potem toller aussie i wszelkie TTB :)
    4. Czarny Kong bałwanek. :) I wszelkie piłki.
    5. Plastyka i historia :) a i polski
    6. Szkolić mojego psa poczytać książki wyjść na rolki czy rower :)
    7.
    7.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo osiągnęłaś jeśli chodzi o blogowanie i psowanie :) Ja na moim niepsim blogu mam całkiem sporo wyświetleń z Kenii xD Mam nadzieję, że uda Wam się zrealizować to, co zaplanowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękujemy za nominację :) Życzymy aby Wasze postanowienia zostały wypełnione :)
    Pozdrawiamy
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo osiągnęliście :) !
    Życzę wam aby te postanowienie sie spełniły :)!
    Szkoda ze nie byłam nominowana :( ale trudno :p
    Pozdrawiam I&D
    dzinamojeszczescie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne statystyki! I piękne plany na nowy rok :-) Ja nie będę zdradzać publicznie, bo będzie mi wstyd, jeśli ich nie zrealizuję :-p Chociaż z drugiej strony będzie to jakaś motywacja :-) Zastanowię się, może jednak coś tam naskrobiemy o planach. Tymczasem będziemy za Was trzymać kciuki cały rok, żeby wszystkie postanowienia zostały zrealizowane :-)
    Pozdrawiamy, Asia i Bona
    http://piesoswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. To był najwyraźniej super tok.. Mam nadzieję że ten będzie lepszy. Troszkę mi przykro że nie czytasz mojego bloga.. No ale trudno nie każdemu przypada do gustu. Pozdrawiamy i zapraszamy 😉

    OdpowiedzUsuń
  10. Maria Sierant nie przejmuj sie mną :)

    Pozdrawiam I&D

    OdpowiedzUsuń
  11. Z Harrym jesteście razem dość krótko, jeszcze wiele przed Wami. Z czasem będzie tylko coraz lepiej. Wiem jak zachowują się młode labki, miałam z takimi do czynienia,a Emet i tak przerastał ich jako szczeniak. To ogrom energii. Znam to szarpanie, zabieranie śmieci i skakanie. Wszyscy mówili mi, że jak dorośnie to się uspokoi. I tak,to prawda ale trzeba pamiętać o ciągłej pracy bo bez tego pies wyrośnie na potworka,z tej ekscytacji może wyrosnąć agresja itd. Dlatego ważne jest,żeby już teraz nakierować psa na współpracę z człowiekiem. Tak jak pisałaś, fajnie będzie z nim zacząć jakiś sport. To też pomoże w ogarnianiu jego emocji, bo zwykłe rzucanie piłki chociaż go zmęczy,to jeszcze bardziej nakręci na drugi dzień. Co do skakania, ignorowa. Żadne deptanie na łapy czy trzymanie na smyczy nic nie da. Musicie dać mu punkt odniesienia,to że Wy jesteście spokojni. Nie poruszać się szybko, nic nie mówić,nie patrzeć. Jak tylko będzie chwila spokoju-spokojnie się przywitać,wystarczy słowo.
    Dziękuję za nominację,bardzo fajne pytania-postaram się odpowiedzieć. Pamiętam że kiedyś już odpowiadałam na to lba :).
    Pozdrawiam i życzę spełnienia wszystkich planów! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za cenne rady, Harry czasem dostaje takiej głupawki na smyczy, szarpie, skacze na mnie, wtedy najczęściej każę mu siadać i mówię mu dosadnie, że ma się uspokoić, zazwyczaj to pomaga ;)

      Usuń
  12. Gratulujemy nominacji
    Pracowite pół roku
    My jako 2 w krajach mamy Stany Zjednoczone ;)
    Pozdrowienia Fifi&Roxi

    OdpowiedzUsuń
  13. Harry to młody pies, mający jeszcze trochę "głupawki" i energii. Sama kiedyś miałam labradora, jednak został uśpiony w wieku 8 miesięcy z powodu zatrucia. Uciekł i wrócił, ale musiał coś zjeść, że w nocy dostał drgawek. Mimo błyskawicznej pomocy nie udało się go uratować... :(
    Jednak wspominam go jako mądrego psa, jednak było ciężko przez jego szalony charakter; zabieranie, skakanie, ciąganie i nadmierna ekscytacja. Jednak uważam, że z Harrym możesz bardzo dużo osiągnąć. I życzę Wam w tym powodzenia! :)
    Gratuluję tak dużej liczby wyświetleń i obserwatorów w tak szybkim czasie. :)

    Pozdrawiamy,
    Monika i Roxi,
    http://suczkaroxi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedny labek, współczuję :'(
      Pomyślałam sobie, jak bym się czuła, gdyby Harry tak się otruł, pewnie wylądowałabym w psychiatryku.

      Usuń
  14. Jesteście nominowani na Liebster Blog Award. Wiecej informacji na moim blogu !

    Pozdrawiam I&D
    dzinamojeszczescie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za nominację :)

    H&F
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ...kiedyś też brałam udział w tagach typu LBA :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję, że uda Wam się spełnić postanowienia noworoczne :) Świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje sukcesów na blogu, świetny wynik z obserwatorami, komentarzami i wyświetleniami w tak krótkim czasie. :) Życzę Wam abyście w 2015r. dokonali tego, co sobie postanowiłaś. Oby ten rok był owocniejszy dla Was niż poprzedni. Również bardzo, bardzo dziękuje za nominacje, jednak nie obiecuje że odpowiem na pytnia.

    Pozdrawiamy
    Ola i Baddy

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej! Nominowałam Cię do LBA! Jeżeli chcesz wziąć udział wejdź tu: http://max-psiprzyjaciel.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za nominację! :) Nie wiem czy zrobie taki post z odpowiedziami, ale i tak dziękuję i my też lubimy Waszego bloga :)
    Pozdrawiamy!
    http://codziennebeagle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedziałam na twoje pytania :) zapraszam na ten post:)

    OdpowiedzUsuń
  22. R ówniez nominuję Cię na LBA, więcej na moim blogu http://pusia-i-ja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Dość sporo osiągnęłyście w TAMTYM roku. A najwięcej kiedy pojechaliście po Harry'ego. :D
    Dziękuję ślicznie, że mnie nominowałaś.
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  24. Brawo! Dużo osiągnęliście! Życzę udanego tego roku :)
    Jeśli chodzi o wyświetlenia - lubię sobie na nie zaglądać, zwłaszcza jeśli chodzi o inne kraje. Wyświetlenia z Hongkongu? Dlaczego nie! ;D
    Ciekawie jest też w "Źródła ruchu sieciowego", "Wyszukiwane słowa kluczowe" :P

    Pozdrawiam!
    poprostuzuzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Ogromnie mi zależy, by blog Was interesował i żebyście chętnie go odwiedzali :)